[OT] Jak resit centrum takove te domaci zabavy?

dejfson dejfson@gmail.com
Úterý Srpen 26 19:01:45 CEST 2008

doporucuji nestavet. nema to smysl. problem je v hluku ktery to dela.
sam jsem stavel na via epia (m1g) s linuxem + freevo.
da to prilis mnoho namahy to nastavit tak aby vsechno fungovalo. jsou
tam vetraky ktere se nedaji vypnout aniz by se to uvarilo,
pokud tam mate nejaky vetsi disk, je potreba mit take vetrak ve
zdroji. cdrom mechanika se sice da zpomalit, ale co se tyce
hlucnosti, v zadnem pripade nedosahnete kvalit mechanik primo pro tyto
ucely delanych.

ja se poohlizim po necem podobnem, ovsem ne domaci kino, ale spis
nejaky dvd recorder ktery by umel pokud mozno
co nejvic veci. zatim se jevi docela dobre sony rdr hx650 a jim
podobni. to ovsem asi neni to co chcete.

d.