Nabidka prace

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Srpen 26 14:56:54 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 26.8.2008 od Petr Tošovský:

> Je rozdil v tom jak je to spravne a v tom jak se to praktikuje ...
> Ja s tebou souhlasim. Bohuzel si podle vsech informaci ktere mam
> predevsim vetsi spolecnosti vybiraji na pozice naboraru ne zrovna
> vhodne lidi.

A chtel bys pracovat v takove firme? Ja treba rozhodne ne. Znal jsem
jednu softwarovou firmu, o niz jsem vedel, ze najima studenty, protoze
jsou levni, navic jeste od nich chteli vsechno mozne a nakonec jim
snad ani nezaplatili a vyhodili je.

Jak to dopadlo? Jejich software stal za prd. Ne ze by byl spatne
vymysleny, prislusny clovek kupodivu nebyl hloupy a vedel, co chce,
ale byl spatne vytvoreny, protoze se tam programatori stridali jako
ponozky. Sice neco prodali, nicmene po nekolika letech zkrachovali.
Nasekali dluhy (i me dluzi) a v soucasne dobe jsou vysetrovani pro
spachani trestneho cinu predluzeni.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem