Nabidka prace

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Srpen 26 14:36:43 CEST 2008

Je rozdil v tom jak je to spravne a v tom jak se to praktikuje ...
Ja s tebou souhlasim. Bohuzel si podle vsech informaci ktere mam
predevsim vetsi spolecnosti vybiraji na pozice naboraru ne zrovna vhodne
lidi. Prijde mi ze uz se ten system tak vzil, ze se to takhle dela temer
vsude. "Jake mate diplomy, kde jste pracoval, kolik chcete vydelavat a
popripade dodejte nejake dalsi informace, ktere nas uz ale nezajimaji. "

Tosa