pripojka k RD

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Srpen 26 09:45:51 CEST 2008

Mam prave dokoncenou pripojku k domu. Musim rici ze z cele stavby me prave nejvice buzerovali na CEZu, chteli tisic papiru - stavebni povoleni, kolaudaci, revizi..... Kupodivu se ale neprisli podivat dovnitr jak je to udelalne.
(Uredni kontroly - hasici, kolaudace, hygiena to byla tezka pohoda)

Urcite potrebujete projekt elektropripojky, projekt elektrinstalace uvnitr domu. Vse musi byt soucasti projektu pro stavbu a orazitkovane stavebnim uradem. Pripojku muze zridit jen firma co ma smoluvu z CEZ distribuce.

Doporucuji vse resit pres centralu CEZ distribuce - postou. Vyborna spoluprace.

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: pm
  To: HW-news
  Sent: Monday, August 25, 2008 6:11 PM
  Subject: pripojka k RD

  DD,

      zacal jsem resit elektro pripojku k budoucimu rodinnemu domu a na
  energetice mi  sdelili ze vzdalenost je vyssi nez neco a pripojku si mam
  realizovat sam. jim zaplatim pouze hodiny a pripojeni do jejich site.
  vychazi to cca 80m po sloupech a pak 80m zakopano pod zem,  jistic na
  konci 32A .

  - je v tom nejaka velka veda ze mam schanet projektenta nebo to lze
  zvladnout vlastnimi silami ?
  - budu potrebovat pro nekoho projekt s razitkem ?

  v pripade ze se do toho pustim sam:
  - jak spravne vypocitat prurez kabelu ?
  - je nutno nejak uvazovat indukcnost kabelu ?
  - jaky kabel zvolit na sloupy a jaky do zeme?
  - jak velke se dela proveseni kabelu na sloupech ?

  diky PM