pripojka k RD

pm konference@komfi.cz
Pondělí Srpen 25 18:11:17 CEST 2008

DD,

    zacal jsem resit elektro pripojku k budoucimu rodinnemu domu a na
energetice mi  sdelili ze vzdalenost je vyssi nez neco a pripojku si mam
realizovat sam. jim zaplatim pouze hodiny a pripojeni do jejich site.
vychazi to cca 80m po sloupech a pak 80m zakopano pod zem,  jistic na
konci 32A .

- je v tom nejaka velka veda ze mam schanet projektenta nebo to lze
zvladnout vlastnimi silami ?
- budu potrebovat pro nekoho projekt s razitkem ?

v pripade ze se do toho pustim sam:
- jak spravne vypocitat prurez kabelu ?
- je nutno nejak uvazovat indukcnost kabelu ?
- jaky kabel zvolit na sloupy a jaky do zeme?
- jak velke se dela proveseni kabelu na sloupech ?

diky PM