Re: TC65 problem s modemy a nahodne posilani dat

nevrklap@volny.cz nevrklap@volny.cz
Pondělí Srpen 25 10:22:16 CEST 2008

Dobry den,
nojo asi mate pravdu :-/ kolega se dival do vypisu programu a on ten
vypis v hranatych zavorkach, ktery mame vsude jako HEXA byl opravdu
desitkove, takova narychlo napsana funkce.. a ze mi to bylo divne..
achjo.

Diky
P.

> Diky za reakci, to me napadlo take ale ono to bylo opravdu HEX17 pak

Zdravim,
tak to bohuzel - Ctrl-Q je prave Hex 11 cili dec 17 - ASCII Q je 0x51
Ctrl vznikne snulovanim 6. bitu... Takze potvrzeno - spatny flowcontrol.
S pozdravem Pavel Troller