Jak otestovat cdlo ABS?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Srpen 24 22:47:50 CEST 2008

Přes OBD2 komunikuje VAG koncern zhruba do roku 2003 (používá 2xK-Line,
kabel se často označuje jako KKL, měl by být kompatibilní i s jinými
značkami). Novější vyžadují i na banální diagnostiku typu vyčtení závad CAN
(kabel se pak označuje jako HEX-CAN).
A jak jsem zjistil, tak i ostatní značky přešly okolo roku 2000 na CAN, ale
kabely jsou mezi sebou nekompatibilní. Takže i jednoduchá diagnostika
většího typu aut znamená vlastnit větší množství kabelů + software nebo
univerzálnější řešení typu Bosch KTS, ale to si do garáže normální člověk
nekoupí.