rezistor

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Srpen 24 21:21:21 CEST 2008

Voda je dobra :-)), ale pokud nemusite, tak ne. V kazde te trubce je
tesneni, k ni kohouty a to jspou zase "soucastky", ktere se jednoho dne
dostanou na konec sve, poruchovosti, nebo zivotnosti. Dalsi je, ze to asi
nepujde samo teplem, ale budou tam cerpadla....
Nekde je to asi nutne a mel jsem co do cineni i s vetsimi TX. Pokud to jde
po staru, tak jsem pro a do PC mi take zatim vodni chlazeni nesmi :-))) .
Duvody jsou jen podobne.
Jindra Polivka

taková zátěž má jeden nedostatek - nesmí se zapomenout pustit voda :-) První
"rychlovybíjecí" zátěž 1,2V 1500A jsme taky dělali (už před 15 lety)
chlazenou vodou. Uživatel se dušoval že by přece nikdy nezapomněl pustit
vodu. Mimo to tam bylo čidlo. Vydrželo to 5 let než přišel nový člověk :-) u
čidla se zapomnělo že voda v tom může být do půlky - bylo uprostřed :-(
Další zátěže už byly výhradně vzduchem chlazené.
Anděl