Asix, Presto programator pod Linuxem

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Srpen 24 18:58:56 CEST 2008

Dne Sunday 24 of August 2008 16:47:56 Jirži André napsal(a):
> Více než dva roky spokojeně používám Presto programátor pod win,
> ale rozhodl jsem se přejít k linuxu(Ubuntu), neb vývojová prostředí k uC
> jsou přívětivější. Zděšeni mé nastalo při čtení webu Asixu, neb software
> pro
> programator Presto "UP" je spustitelný pod linuxem pouze jako emulace ve
> WINE.
>
> Po přečtení návodu k instalaci driveru pro usb (ftdi libftd2xx...,fstab....
> ) se  vše zdálo v pořádku (na základě usbview). Zdáni klame….  :D ......po
> spuštění UP ve WINE se ozve hláška o nenalezení ovladače usb*xx.dll. Nemáte
> [...]
Zkušenost s tím přímo nemám, ale ten návod jsem četl taky.
Myslím že jste nainstaloval jen obecně knihovnu ftdid2xx, kterou používají
linuxové programy, nikoliv wrapper do wine.

Řekl bych že jste přehlédl tohle

As root copy lin_ftd2xx.dll.so to directory /usr/lib/wine by executing command

$   cp lin_ftd2xx.dll.so /usr/lib/wine/

To je dll knihovna do wine, wrapper, která programu běžícímu v emulaci umožní
přístup na libftdi2xx ovladač.

Archiv s tímto wine dll souborem je ke stažení na webu asixu.

Dejte vědět zda jste uspěl.
Presto jsem přehlížel právě kvůli nemožnosti jej provozovat pod linuxem, od
doby co vím že to rozchodili ve wine váhám.

Jakub Ladman