Oprava PC

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Sobota Srpen 23 20:40:03 CEST 2008

u techto desek se nafukovaly kondy. Koukni na kondiky kolem procaku a
vymen je.

Co znamena moc zavad u novych pc? Podle me jsou spolehlive, jen je
otazka co se pouzije za streva. Pokud nekdo koupi tu nejlevnejsi srajdu
ze supermarketu, tak se nemuze divit ze to hapruje. Me osobne to nevadi,
at kazdy chytry nakupuje o 500,- levneji tam.  Stejne pak zavola a da mi
je za servis;)

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz