Oprava PC

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Srpen 23 20:10:16 CEST 2008

> Po zapnuti do 230V a zmacknuti tlacitka se rozbehne ventilator ve zdroji,
> ale pocitac nenabehne. Na kabel k disku je +5V a 12V, na desce jsem taky
> nameril 5V a 3V3 na integracich.

To může bejt řada věcí, nejdřív bych zkusil všecko povytahovat a
zandat zpátky, tj. karty, paměti, kabely k harddisku a CDROM - u nich
zkontrilovat, jestli ho náhodou někdo neotočil. (Procesor může zůstat
v patici, tam bych problém nečekal.) Pak bych se kouknul jestli
nevypadaj podezřele kondenzátory. No a když to nepomůže, koupim na
aukru za pár korun nějakou podobnou šunku, buď jako zdroj náhradních
dílů nebo to rovnou použiju jako celý PC.

P.K.