Jak otestovat cdlo ABS?

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Srpen 23 18:15:04 CEST 2008

 23.8.2008, 17:59:16

Ja zatim hledal jen okolo skodalaku, tak to nemusi byt prenosne na vas
pripad.
Serveru je mnoho, odkazy nemam, googluji. Nejbeznejsi soft je "VAG
COM", ke stazeni snad upne vsude, navodu na kabel je na netu taky
nekolik, ale pri jeho vyrobe muzete narazit na tezko dostupne
komponenty. Treba konektor, nebo mezixichtoveho svaba pro CAN.
Cinani na ebay prodavaji kabel s prevodnikem a vetsinou i s CD se
softem (treba s tim VAG COM) za cca 15-30 penez americkych.
Je pravda ze tomu musite venovat trochu casu na zorientovani se v tom
co pouzit pro vase auto, a pokud to nejede na prvni pokus, dalsi cas
pri hledani proc to nejede.
Takze pro ledaskoho muze byt prijatelnejsi udelat v praci par hodin
prescasu a ziskany peniz investovat do autoservisu.
Ale tak je to skoro se vsim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz