Jak otestovat cdlo ABS?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Sobota Srpen 23 16:03:16 CEST 2008

Co znam,. Tak je to vetsinou indukcni princip, cili civka s magnetem
proti zubatemu kolecku - cili by se pri toceni kolem mely namerit
impulsy.
Nelze vyloucit jine principy, ale pokud ma 2 vyvody, mohlo by to byt
ono.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Dobosz Čestmír
Sent: Saturday, August 23, 2008 3:23 PM
To: HW-news
Subject: RE: Jak otestovat cdlo ABS?

Nekde jsem odposlouchal, ze kdyz sviti kontrolka ABS tak zavada muze byt
v brzdovem spinaci. Ten ma dva kontakty, jeden rika svetlum ze se brzdi
a druhy ridici jednotce ktera to predava ABS. Takze jeste zkontrolovat
brzdovy spinac. Jednalo se o Koktavku. Drzim palce cestmir

Sent from my Windows MobileR phone.