Re:Jak otestovat cdlo ABS?

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Sobota Srpen 23 16:02:42 CEST 2008

Kdyz se na tohle tema diskutuje, zeptam se taky:
Byl jsem na garancni prohlidce, myslel jsem ze take otestuji ridici jednotku
a neco mi k tomu reknou, napriklad jak jezdim apod. Pry se to ale nedela,
jen v pripadech ze sviti nejaka kontrolka.
Co vsechno se da z ridici jednotky precist (mam renaulta thalii, tak nejaka
nadupana elektronika tam asi nebude)?