Jak otestovat cdlo ABS?

Dobosz Čestmír cestmir.dobosz@mediasupport.cz
Sobota Srpen 23 15:22:42 CEST 2008

Nekde jsem odposlouchal, ze kdyz sviti kontrolka ABS tak zavada muze byt v brzdovem spinaci. Ten ma dva kontakty, jeden rika svetlum ze se brzdi a druhy ridici jednotce ktera to predava ABS. Takze jeste zkontrolovat brzdovy spinac. Jednalo se o Koktavku. Drzim palce cestmir

Sent from my Windows MobileR phone.

-----Original Message-----
From: Tomáš Tomáš <tom.tore@seznam.cz>
Sent: 23. srpna 2008 15:05
To: hw-list@list.hw.cz <hw-list@list.hw.cz>
Subject: Jak otestovat cdlo ABS?

Tak mi na aute sviti kontrolka ABS a ted jiz ani nejde tachometr, podle meho odeslo cidlo ABS, jenze netusim na kterem kole.
Celkem neni problem cidla sundat, ale absolutne netusim na jake principu cidla pracuji a tak ani nevim jak zjistim zda je to ktere cidlo OK ci KO.
Cidla maji na kabelu napis Siemens AT 51 00 21,  konektor ma dva piny
Poradite?

Dekuji