Re: Lapač hmyzu

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Srpen 22 15:37:17 CEST 2008

Dobre :-)

Jeste pridam svuj navod na likvidaci hnizda v zemi. Zacne se brzo rano
nez vosy vyleti. Ostatni clenove rodiny se poslou na houby, lovec si
oblekne suchy potapecsky oblek, nasadi suche rukavice (jsou
vzduchotesne spojene s oblekem), pres hlavu pretahne kuklu z 10mm
neoprenu a nasadi celooblicejovou potapeskou masku. Pak vezme normalni
lopatu a normalne hnizdo vykope, hodi do pytle a rozslape :-)

Ales Prochaska