nabidka prace na vyvoj

Michal Krestan krestan@hw.cz
Pátek Srpen 22 14:43:29 CEST 2008

Od jednoho zakaznika jsem dostal zakazku na jedno zarizeni, ale bohuzel
nemam dostatek casu na kompletni realizaci, tak bych byl rad, kdyz by se zde
nekdo nasel na pripadnou vypomoc. Jedna se o vytvoreni generatoru, kde
napajeci napeti bude z baterie (nejlepe 12V) a vystupem bude sinus signal o
kmitoctu 190-210kHz s regulovatelnou amplitudou 50-200V (krok zmeny vystupu
staci po cca 10ti voltech) peak to peak. Signal je dale potreba rozvest do
46ti vystupu, kde na kazdy vystup je nutne logickou urovni urcit, zdali bude
dany vystup spojen se zemi, nebo pripojen na tento generovany signal.
Rychlost prepinani je radove v sekundach. Zatizeni kazdeho vystupu bude
minimalni. Bude se jednat o matici elektrod, kde bude dost vysoka impedance.
Cistota generovaneho signalu neni vubec kriticka. To vse by se melo pripojit
k nejakemu bezne dostupnemu MCU, ktery bude ridit kmitocet (s krorem cca
1kHz), vystupni amplitudu (s krokem cca 10V) a prepinani vystupu. Vsechny
tyto zmeny budou dost pomale, radove v sekundach. Cena pouzitych soucastek a
vyvoje neni rozhodujici, bude se jednat pouze o jediny vyrobeny kus. Jde mi
hlavne o vyrobu hw casti, sw do MCU bych mel cas dodelat. Nabidky prosim na
muj mail, nebo na tel. 777296519.

            Michal