Prenos obrazu -> VF zesilovac

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Srpen 21 22:28:57 CEST 2008

ak web GES-u nekeca tak napr.
http://www.ges.cz/?page=index&or=sort&ipp=12&lang=cz&cur=CZK&inc=browse&gcat=X2_IE5
alebo
http://www.ges.cz/?page=index&or=sort&ipp=12&lang=cz&cur=CZK&inc=browse&gcat=X2_IM6
Niektora ERA bude asi najlepsia. Dat si potom pozot aby ste ten
zosilnovac neprebudili. Ma zisk povedzme 15dB a chcete z neho dostat
povedzme 20dBm (100mW) tak ho musite budit vykonom 20dBm-15dB=5dBm.
Napajanie sa riesi velmi podobne ako u toho predchadzajuceho prikladu
http://minicircuits.com/pdfs/ERA-5+.pdf
b.