OT: Váha pro připojení k PC

David Franc taunus@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 21 22:06:57 CEST 2008

Tak nevim za kolik to prodava cinan, ale z toho co je na nasem trhu se
RS-232 zacina objevovat ( a to jeste pomerne vyjimecne) u vah nekde
kolem  4tis bez DPH a drazsich. USB je jeste vyssi cenova.
O tom ze by to umelo vic jak jeden jednoduchy protokol pro seriovou
tiskarnu si muzete nechat jen zdat, v lepsim pripade muzete ovlivnit
jestli vysila stale, pri ustaleni nebo na stisk tlacitka.

D. Franc