Prenos obrazu -> VF zesilovac

Jan Babjak babjak@gmail.com
Čtvrtek Srpen 21 21:30:01 CEST 2008

Zdravim,

Resim realtime bezdratovy prenos obrazu na vzdalenost nekolika malo stovek
metru s tim, ze nemusi byt zajistena prima viditelnost. Poridil jsem si
speciálni bezdratova pojitka (vysilac 25mW a prijmac s diverzni antenou
podrobnosti viz linky na konci emailu) ale porad to neni nejak ono. Vyse
uvedena zarizeni prenaseji klasicky videosignal prostřednictvím frekvence
2.4GHz.

Zvazuji variantu pouzit nejaky vhodny VF zesilovac, ktery bych dal mezi
vysilac a jeho antenu. O VF technice toho moc nevim, tak jsem se dival co je
dostupne. Celkem me zaujaly VF zesilovace MMIC (dostupne i v GME). Vestinou
maji jen ctyri vyvody (2xGND, vstup, vystup). Napajeni zesilovace je reseno
pres nejaky Rbias odpror, ktery je pripojen na vystup VF zesilovace. Jenze
nikde v dokumentaci jsem nenasel jak velky ten odpor ma byt, tak aby
sezsileni bylo co nejvetsi.

Konkretne mluvim treba o obvodu MSA-0386 (
http://www.suzushoweb.com/pdf_file/46d8cd0e7ff2e.pdf ), v datasheetu neni o
velikosti Rbias ani zminka :-(

Predpokladam, ze takoveto reseni neni koser, vzhledem k tomu, ze kdyby se to
zesileni povedlo, tak porusim maximalni limity, ale vzhledem k tomu, ze
zarizeni bude pracovat jen par minut mesicne, tak jsem to ochoten risknout
:-)

Potreboval bych vedet, jestli pouziti zesilovace MMIC povede ke kyzenemu
vysledku a nebo je ma predstava naivni a nebude to tak jednoduche...

Dekuji.

S pozdravem Jan Babjak, Bohumin

Vysilac:
http://www.escadtrade.cz/prodxiv-t-vysilac-profilink-s-konektorem-pro-extern