[OT] Doporucte vahu?

Pikulik picom@volny.cz
Čtvrtek Srpen 21 11:40:20 CEST 2008

> Obcas potrebuji zvazit nejaky ten elekektronicky baznek a nechce
> se mi jiz krast manzelce kuchynsku vahu, uvazuji proto o nejake
> digitalni vaze do supliku. Zatim jsem vybral
> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3390 a to protoze jako
> jedna z mala meri pri rozliseni 0.1g do 2000g. Nemate ji nekdo
> nebo nedoporucili byste nejakou jinou?

Zaleží v jakém rozsahu potřebujete měřit.
Já má 200g/0,01 na vážení dvousložkových lepidel, jedů na postřik zahrady,
dopisů,... a 5kg/1g na větší věci. Na 2kg váze např. 1,2g moc přesně
nezvážíte.
Váhy které jsem kontroloval měří celkem přesně a linearně.
Všechny tyto levné váhy měří pomocí kapacitní metody