[OT] Doporucte vahu?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Srpen 21 11:12:24 CEST 2008

tak ale aj na ten samotny akt polozenia zavazia erm.. kalibracie musite
mat papier a aspon 10 minutove skolenie ako ho spravne polozit :-)
pripomina mi to kalibraciu a servis vf generatorov. Samotny akt stal ca.
40.000 a ako som neskor zistil zrejme tam len vymenili ventilator a
mozno povysavali vnutro. To ze generator tyzden po navrate z opravy
znova hlasil calibration date expired nikomu nevadilo. Jeho vnutorne
hodiny nejakym zazrakom preskocili do roku 2089 a uzivatelom sa
samozrejme nedaju nastavit... takto sa zarabaju peniaze, ale aspon viem
akej znacke pristrojov sa zdaleka vyhnut :-)