[OT] Doporucte vahu?

www www asrock70@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 21 09:55:02 CEST 2008

Obcas potrebuji zvazit nejaky ten elekektronicky baznek a nechce se mi jiz krast manzelce kuchynsku vahu, uvazuji proto o nejake digitalni vaze do supliku. Zatim jsem vybral http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3390 a to protoze jako jedna z mala meri pri rozliseni 0.1g do 2000g. Nemate ji nekdo nebo nedoporucili byste nejakou jinou?

Kdyz je rec o vahach, co tak nejakou osobni vahu nebo spise analyzer hmotnosti, tuku a takovych tech opicaren, vite o nejake za super cenu nebo s super parametry za prijatelnou cenu.

Dekuji
T.