Re:Tesla Piestany - pre milovnikov historie

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 21 08:11:39 CEST 2008

Ze jsme byli (snad ne sto ale tak pet az deset) let za vopicema, to snad je jasne.
Tehdy jsem se v te oblasti pohyboval, slintal jsem nad katalogem TI a pak jsem
si sel vybrat soucastky z nabidky RVHP. Asi by nebylo rozumne jit jinou cestou
nez tou co pred nami proslapali jini.
Tehdy jsem se setkal s nekym zrejme zasvecenym, ptal jsem se proc vyvijime
neco co se uz jinde vyrabi. Udajne proto, ze pokud vyvineme zarizeni dve generace
za aktualnim stavem jinde tak jsou ochotni nam uvolnit embargo na zarizeni co je
jen o jednu generaci pozadu.