OT: Dealextreme a vyber mobilu - ma nekdo zkusenosti ?

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Srpen 20 20:56:00 CEST 2008

Cha cha, dnesni mobily asi nic moc nevydrzi a ani neni asi zajem je vyrabet.
Ja, zvykly od 2002 pouzivat Nikii 7650, kterou nosim spolecne s klicema v
kapse a nikdy zadny problem, obcas si na ni sednu a to nemluvim o tom,
kolikrate mi za tu dobu upadla. Koupil jsem na DX mobil a jak jsem byl
zvykly na starou Nokii, tak jsem prisel o displej. No, uz budu opatrnejsi.
Kdyby ta 7650 byla na dve simky a vice vydrzela baterka tak nemenim.
SMS moc nepisu a na net jsem to vyuzil 14 dni v roce. Dnes pouze volani a
prijem hovoru.
Mimochodem ten displej u N 7650 neni vubec ani poskrabany.
Jindra Polivka

No kámoš je na bavoráky ujetej, o tom na aukru přemýšlel, jen mu to
nějak časově nevyšlo, tak o tomhle opravdu vážně uvažuje.

Ale teď z jiného soudku. Nenašel hoši někdo z vás nějakej odolnej mobil?
Mám teď Siemens M75, jenže zanedlouho oslaví čtvrté narozeniny a už to
má chudáček skoro za sebou. Přemýšlel jsem, že mu kopím novou baterku a
celej kryt, jenže taková druhá míza přijde zhruba dvojku a jak se teď
koukám na ty nový super mobily za tři tisíce. :/ Ruce mám gramlavé,
mobil dvakrát týdně spadne na parkety, beton, asfalt, už se mi dokonce
povedlo ho poslat i po schodech (seskákal pěkně 30 kamenných chodů) a
pořád jede. Něco podobného bych čekal od svého nového mobilu. Siemens
bohužel šel pá, nokia odolné mobily vyrábět odmítla, a o dalších nevím.
Funkce jsou mi relativně ukradené, ideálně MP3 player na pozadí, co
největší výdrž baterky (na hmotnosti nezáleží, resp. čím větší, tím
lepší), dotykový displej netřeba, ale především ta odolnost.

Zkouším teď různě hledat crash resistant phones, ale vycházím naprázdno.
:( Pokud by se někomu povedlo najít a objednával by, můžu se přidat
kvůli poštovnému.

T.V.