OT: Kratuv vibracni naramek

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Srpen 19 15:25:56 CEST 2008

Mozna se ptam uplne blbe a treba to nejde nebo se to naopak
uz davno pouziva, ale nestacil by jen nejaky prevodnik hluk - vibrace,
(treba s logaritmickou charakteristikou, aby silne zvuky byly "nepominutelne")
a nechat vyhodnoceni na tom FPGA/DSP/CPU, ktere mame v hlave ?
Asi by ten prevodnik musel byt i frekvencne zavisly, aby treba zvuk
kvilejici sanitky (kde se v nekterych rezimech meni jen vyska, ne intenzita)
byl rozpoznatelny.

rollfree