***SPAM*** Re: Uz mozeme jazdit na vodik :-)

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Srpen 18 16:49:04 CEST 2008

Flaška je za kačku, něco S&H, reklama, nezanedbatelný zisk...

Mě spíš šlo o ty důvody zdravotní a hygienické. Když někam jedeme, tak se 2L
flaška balené vody za 5kč max 2x, samotná nejde jen tak koupit (naposledy se
mi podařilo čisté prázdné koupit cca před 10 lety).

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>

Podle stránek Pražských vodovodů a kanalizací je cena pitné vody 77,48 Kč/m3
Láhev balené vody 1,5 l za 8 Kč.. to máme 5333 Kč/m3

Láhev určitě nebude 68x dražší, než voda v ní...

:-)

PH

From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>

tak to tam napište, máte-li informace

From: "Pavel Poucha" <papouch@papouch.com>

Kam se všechny ty elektronické nesmysly hrabou na balenou vodu.... to je o
několik řádů lepší kšeft.