Re: OT: Kratuv vibracni naramek

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Neděle Srpen 17 20:26:17 CEST 2008

>     jeden kamarad se mne ptal, jestli nevim o nekom, kdo by dokazal
> vyrobit takovyhle pristroj
> http://kochlear.cz/doc/kratuv-vibracni-naramek.pdf <info.php?why=link>

Pěkná myšlenka. Zkusím se pozeptat v práci, třeba by o to měli zájem. Zkušenosti s DSP mají.

> Ja si sice myslim, ze to je utopie, ale mozna nekdo poradi :-)

Utopie to rozhodně není, ale bylo by to obrovské množství vývoje na nejmíň jeden rok, spíš tak na tři, a zkoušení na lidech. No a aby to bylo skutečně užitečné, tak by podle mě ten bazmek musel vibrovat různě v různých situacích na různé podněty a člověk by se s tím musel nějakou dobu učit žít.

Vojta Bubník