Jak rozebrat transformator z PC zdroje?

Stano stano.hw@gmail.com
Neděle Srpen 17 20:14:15 CEST 2008

Zdravim,
uz davnejsie som par traf z monitorov a zdroja PC rozobral tak ze trafko
som dal do nadoby s vodou. Vodu pomaly zahrial az do varu a potom to
lepidlo co drzalo trafko pokope zmeklo. Trafko sa potom dalo rozrobit.
Potom uz len zostava rozrobene trafo nechat pomaly vychladnut aby ferit
nepraskol. Ako metoda na rozobranie trafa to funguje ale ci to nejakym
sposobom neposkodi ferit neviem, myslim ze nie ale to nech vysvetlia
povolanejsi.