MIKROE vs CSS and CCS a HITCHECH...

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Srpen 16 21:30:52 CEST 2008

Ahoj,

vcelku by ma zaujimalo, aky asembler Ti vypluju jednotlive kompilatory...

Napis si vlastne nastavenie usartu, teda nastavenie 3 ci 4 registrov a
hotovo. Pokial to napises tak ako by si to pisal v "asembleri", vypluju
vsetky rovnaky kod...

Ked si uz fakt nechces pisat sam tie nastavenia, tak si aspon pozri ten
vygenerovany asm-listing.

A.

    Zdravim
Setkal jste se nekdo s rozdilnym chovanim vysilani znaku  u CCS C ?
Kdyz posilam stejne nzaky se stejnym sw nastavenim USARTU u pic18xx
kompilat  Mikroe jej posle spravne, CCS pri srovnani na nalyzatoru ma o
polovinu mensi start bit nebo trigger (presne nevim, je to uroven High
hned na zacatku).
Hyperteminal jej zobrazi, ale ostatni low level  hardware nereaguje.
V cem muze byt problem ?
Diky
LK

Vždy čerstvé spravodajstvo z domova i zahraničia, bulvárne pikošky, online rozhovory, zaujímavé videonahrávky a priame prenosy. Všetko na jednej adrese: www.topky.sk