OT: perpetuum *bile :-D

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Pátek Srpen 15 23:45:39 CEST 2008

Francouzký infinitiv od slova " jíti " = furt se de. Tedy pokud volně
parafrázuji klasika. Z toho plyne, že furt je jednotka nekonečnosti. Což
znamená, že se to nezastaví! A jen hnidopich se pídí, proč tomu tak není.

Vladimír

Ale vzdyt oni tam nepisou ze se to nikdy nezastavi.
Je tam pouze slovo "furt", a to je prece zakladni jednotka
docasnosti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz