OT: perpetuum *bile :-D

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Srpen 15 23:18:33 CEST 2008

To vím taky, ale je otázka, jestli v té "plechové" podložce něco není, třeba
pár tranzistorů, hall, baterčička a cívečka. Otec měl polaroid a tam byla
taková "pytlíková" baterka co vydržela strašně dlouho, třeba je v tom něco
takového taky.

----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@orange.fr>

energiu tam nic nedodava, takze raz sa musi vyrovnat energia dodana
zdvihnutim toho predmetu a rozostavenim magnetov a energia stratena
trenim a ohybanim toho motuza. Raz sa to zastavit musi :-)
Mozno by stalo za pokus stratu energie 'trochu zrychlit' a odmerat cas
za ktory si to najde stabilnu polohu ked je to ponorene napriklad vo vode...