OT: Robot

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Srpen 15 17:42:46 CEST 2008

Predevsim ze to neni fake vytvoreny pomoci nejake filmove techniky.
To ze by pohyb byl predem naprogramovan by az tak nevadilo, ta  samotna
mechanika, stabilita pri chuzi, rychlost a plynulost pohybu sama o sobe
mi prijde jako bezvadny vysledek. Na to nema ani Asimo a to podporuje
vyvoj dost velka firma. Vedel by nekdo co je to za robota? Kdo ho
vyvijel? Proc ma takovy "sci-fi" vzhled?

Tosa