Jako vyrobce elektroniky do bezp. napeti mam platit CT poplatky!!!

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Pátek Srpen 15 13:11:28 CEST 2008

Petr Zahradnik napsal(a):
> Puvodni zprava ze dne 7.8.2008 od RV:

> Tady se nekdo inspiroval:
>
> http://zpravy.idnes.cz/saboter-pripravil-odpurce-radaru-o-tisice-zasilanim-halere-na-ucet-1dm-/domaci.asp?c=A080815_112556_domaci_pei
>
> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Az na to, ze to RB refundovala. Od iDNESu je to pekny skok na spek.
Lepsi bylo, kdyz eBanka asi dva dny zverejnovala cisla protiuctu,
takze byly k dispozici i cisla uctu prispevatelu.

Standa