Flip Flop z tranzistoru

Pátek Srpen 15 12:58:34 CEST 2008

Je to nááádhera ale na klasickém osciloskopu s vakuovou obrazovkou se za chvíli vydřou ložiska u těch ručiček ;-)

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Petr P
Sent: Friday, August 15, 2008 6:19 AM
To: HW-news
Subject: Re: Flip Flop z tranzistoru

Kdyz jsem to kdys zkousel a melo to stejne vlastnosti, a nemel jsem osciloskop tak mi poradil kolega dat si k tomu dekadu jen s diodama a videl jsem kolik pulzu tam naskakalo, a jak jsem se divil ze to moc kvalitni tlacitko mi jich dava pri stisku tolik, je to opravdu o cistote toho jedineho pulzu, to je treba dodrzet jinak je to opravdu ducharina. Petr _______________________________________________