Flip Flop z tranzistoru

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Čtvrtek Srpen 14 17:36:34 CEST 2008

Hezky vecer,

    ja jsem si to s temi tranzistory chtela jednak zkusit a druhak je to
priprava na jeden "uchylny hodinovy" projekt. Kdyz uz mi Balu vyfoukl
hodiny s mericimi pristroji (ty jsem vykoumala nekdy na stredni skole s
4017 + trimry + trafo a diody), ale v te dobe byly meracky pro muj
rozpocet totalne nedostupne (a jajaj to bylo v dobe, kdy jsem mela
50Kč(s) na mesic...) a pak jsem ponekud pozapomnela... Tak vykoumavam
neco jineho. Citac s tyristory je ducharina (ne ze by to neslo, ale
reprodukovatelnost je nulova, mozna zaporna), tak zkousim jinou cestu :-)

    To jen tak na vysvetlenou, proc zrovna tranzistorovy bistabilni
obvod :-)

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz