Flip Flop z tranzistoru

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Čtvrtek Srpen 14 15:08:50 CEST 2008

Hezke odpoledne,

    asi je to jen ulet, ale chtela jsem si dneska udelat bistabilni
klopny obvod z tranzistoru. Jenze mi to nejak nechce fungovat. Pokud jej
preklapim pomoci dvou impulzu, tak slape naprosto dokonale a krasne se
preklapi. Pokud jej ale chci preklapet jen jednim impulzem, jako
skutecny flip flop, tak mi to nechce fungovat. Kdyz jsem strachala ve
starych knihach, tak jsem sice nejaka reseni nasla, ale vzdy to
znamenalo pouzit zaporne napeti, cemuz se chci vyhnout.

    Lze tedy postavit takovyto klopny obvod bez potreby zaporneho
predpeti bazi a nebo to je nerealne a musim se s tim zapornym napetim
smirit?

    Predem moc dekuji za postrceni spravnym smerem :-)

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz