DDS - vystup digitalniho signalu

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Srpen 14 10:29:03 CEST 2008

Dekuji za info, neco malo jsem si potvrdil, neco noveho jsem se
dozvedel, aspon ze jsem neuvazoval uplne spatnou cestou.
Kompromisy v konstrukci ('to co by jsi v praci resil jinak')  to
umoznily postavit cele rade lidi si myslim.

Navic nektere casti je mozne pouzit i do jinych konstrukci (zdroj -
kdyz uz je bez prace dostupny i transformator, klavesnice+vyfrezovany
panel), ...
Marek