Aky programatorsky editor v Linuxoch

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Srpen 14 08:51:22 CEST 2008

>Co mcedit? Je to soucast midnight commanderu (rozsireny klon nc pro ux)

Ten samozrejme pouzivam na "bezne" editovanie, avsak luxus na ktory som si zvykol pri programovani to neposkytuje.

Ako som pisal, minimum je setedit, ten mi tam uz beha takze nemam pricinu ist pod neho.

>Uz jsem pomoci nej i programoval, ale ja jsem spis na eclipse a kdevelop.

Ako som pisal, mamuty nie, navyse ten eclipse je bleeeeek (kdevelop nepoznam), navyse je to vsetko prilis C-oriented.

>Psat se da i pomoci kwrite, kate, kedit.

Iste. Aj pomocou Ooo, ktory tam je predinstalovany.

>Jednoduchy k pouziti je taky nano, ale komfort je maly.

Komfort? Toto slovo a nano spolu tvoria velmi zly vtip.

>Kdyz prohledam portage na slovo edit tak mi jeste vypadava
>
>ls /usr/portage/app-editors/
>adie          fe                 jove          mp       uemacs-pk
> [..]
>
>Tak zkuste nejake namatkove pohledat na webu.

To je pekne, ale toto resp. gugla a spol. zvladnem aj ja. Nepisal by som sem keby som nechcel vyuzit (zneuzit?) skusenosti ostatnych.

wek