CCS a HITCHECH

j s jarin.hw@gmail.com
Čtvrtek Srpen 14 08:26:26 CEST 2008

Z Vasho prispevku mi nie je celkom jasne, na aku platformu tie
kompilatory pouzivate... :-)

Ale pokial ide o PIC (zda sa ze ano), tak uspesne a dlho pouzivam
kompilatory priamo od Microchipu, PIC18 a PIC30. Prakticky som s nim
nemal nijake problemy, len ked som si ich sposobil sam; dobra podpora
a navyse mam MCU a vyvojove nastroje od jedneho zdroja. Na rozdiel od
Vami spominanych kompilatorov maju uz dlho aj free verzie, ktore su
naozaj pouzitelne - ziadne obmedzenie velkosti strojoveho kodu, len
mierne skresanie optimalizacii po dvoch mesiacoch pouzivania. Zda sa
mi, ze Hi-Tech ma teraz nejaky free kompilator pre PIC16, 12 a 10 bez
obmedzenia velkosti generovaneho kodu, ale mozno som len zle pochopil
nejaky marketingovy vtipek. Ale tak ako tak, ked uz pouzivat
kompilator, tak skor na PIC18 a vyssich, kde je instrukcna sada
priatelskejsia ku kompilatorom vo vseobecnosti.

Ja len tak, mimochodom - nechcem Vam kecat do Vasej volby pouzivat
kompilator iny ako Vami zvoleny.