zase problémy se slonem

Středa Srpen 13 22:54:53 CEST 2008

Zase jsem řešil jisté problémy s GM. Potřeboval jsem koupit kond do spínaného zdroje - jeden a rychle. Našel jsem v GM potřebný typ, jen tam nebyl datasheet. Měl být "pro impulzní provoz".
http://www.gme.cz/cz/index.php?page=product&detail=123-546
Zavolal jsem tedy jejich technikovi, jak že se ten elit opravdu jmenuje - celou korespondenci s nima jsem sem nakopíroval. Závěr? Jako elit pro "impulzní provoz" prodávají "standardni" Jamicon a buď nevědí co prodávají, nebo záměrně lžou. Ale dokázal jsem, že se tam už ten datasheet dneska alespoň objevil :-) Takže pokud budete u chobota kupovat elektrolyty pro spínané zdroje, míň věřte co vám o nich říkají a raději se shánějte po datasheetu. Pro jistotu.

Anděl

----- Original Message -----
From: info
To: Michal Benda
Sent: Tuesday, August 12, 2008 5:14 PM
Subject: Re: nedostupné katalogové listy E470M/250VIM

Děkuji že jste mi poslal datasheet na který jsem vám v mailu dával odkaz :-) Nicméně se nejedná o kondenzátor pro impulzní provoz jak uvádíte ve vašem katalogu, ale o "standardní". Na to ČOI jsem to neposílal, i když se z vaší strany zjevně jedná o záměrné uvádění nepravdivých údajů. Budu před podobným nákupem alespoň varovat kamarády.

s pozdravem
Vladimír Anděl