[Fwd: OT: [ KOMERCIA ] - vrtaky do DPS]

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Srpen 13 15:29:28 CEST 2008

Tie tam boli tiez. Paskove jednotky. A niektore pekne sofistikovane, s vyrovnavacimi sluckami pasky (aby sa neroztrhla pri prudkom rozbehu a brzdeni), s nutenou vzduchovou medzerou medzi hlavou a paskou...

Tie disky to vyzeralo ako pracka.

   From: Daniel Valuch <daniel.valuch@orange.fr>
>tie velke skrinove harddisky mali este jednu zaujimavu vlastnost, vid
>heslo "walking drives" :-)

Ja ked som bol na "praxi" v Kovosmalte Filakovo (anno domini 1986) na pocitaci EC102x (uz si nepamatam presne ktory, ale si pamatam, ze "komp" stal 10 milionov a budova pre neho so salou s antistatickou zdvihnutou podlahou, miestnostou pre dierkovanie stitkov, 10 kancelariami, klimatizaciou a vlastnou trafostanicou stala cakumprask 15 milionov), tak nam ukazovali dieru v stene za diskovymi jednotkami (bulharskej vyroby), ktoru vraj sposobila porucha ovladaca linearneho motora ktory hnal ten suport hlaviciek, takze sa vysunuli opacnym smerom von z jednotky... ;-)

wek