RE: Jak připravit dům pro řídící systém?

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Středa Srpen 13 14:05:33 CEST 2008

Dobry den,
rseni bude temer podobne, jen se bude lisit v tom, ze ty rozvody nebudou na
pude, ale na chodbe, jelikoz
mam patrovy dum.
Ke kazdemu vypinaci povede husi krk a v nem pak bude dvojlinka sbernice CIB.
Pokud se rozhodnu pro jene reseni, tak jen vymenim (lepsi pripad) pristroje,
v horsim natahnu nove kabely.

    Slavek

PS: Prehlidka zpatnych rozhodnuti to je uz ted, jen tak namatkou,
nizka garaz (pritom nebylo problem ji dat o schod dolu, jen jsem si toho
vsiml az byla zakladova deska hotova, ....).

Pane Skopalíku budete mít patro a nebo to bude přízemní bungalow ?
U toho přízemního bych si (po zkušenostech u souseda) natahal spoustu krabic
20 cm nad podlahu z půdy, kde bych ukončil obyčejné 15mm husí krky. A pak
bych zapojil víceméně jen to, na co zatím síly stačí hvězdicově pře tu půdu
do centrálního rozváděče. Na té půdě už nemusí být estetika, jenom
bezpečnost a funkčnost a hlavně se to dá kdykoliv vytáhnout z toho rovného
husího krku nahoru a vyměnit, kdekoliv na té půdě zřídit aktor který ovládne
tu kterou větev. Zkrátka tento systém se mi líbí z hlediska
modifikovatelnosti a koneckonců i zpětné dohledatelnosti.
Jinak pokud vás to potěší, zastávám názor, že "každý barák je tu větší, tu
menší přehlídka špatných rozhodnutí".
L. Kručinský