WiFi+telefon

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Srpen 13 12:50:57 CEST 2008

Na 500m budou stačit nějaký menší sektorovky nebo směrovky. Obsazený kanály
ve Windows zobrazí třeba netstumbler, některý wifi krabičky to snad taky
umí. Na propojení analogové linky je třeba FXO a FXS voip nebo teda aspoň
FXO, který převede analogový signál na digitál a na druhé straně pak musí
být buď digitální telefon nebo FXS, který to převede zpět na analog.