Das keyboard

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Srpen 13 11:02:25 CEST 2008

Taky obcas pisu na osciloskopu a nebo na PDAcku, oboji prstem nebo necim
co je po ruce, vim ze to neni zrovna komfort, ale to prvni telefony taky
nebyly a vsechno ostatni obvykle taky ne. Chce to na tom zamakat ...
Na porovnani tu mam stary BERT merak od Anritsu s Win 3.11 a to je
teprve porod s touchscreenem. Prstem nemozna prace, pomocnym predmetem
temer taky. Jeste ze tam neni tak moc ovladacich prvku. V kazdem pripade
ovladani PC by nejakou revoluci sneslo.

Tosa