OT: Dotaz na inkartu, asi pro Sasu.

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Srpen 13 10:52:06 CEST 2008

Hezké dopoledne,

    InKarta už umí fungovat jako peněženka, ČD to chystají zprovoznit co
nejdříve, nebo to snad už běží. Ta karta funguje podobně, jako
identifikační karty do některých alarmů. Má v sobě cívku a procesor, no
a ta POPka (Přenosná Osobní Pokladna) s tou kartou komunikuje. A nebo
také ne, protože moje karta je nějaká čudná a každou chvíli musí
průvodčí ťukat do POPky její sériové číslo. Pak se na displeji zobrazí
veliká dvojka v rámečku. A pak mi ji vrátí.  Je zajímavé, že někdy POPka
pípne prakticky okamžitě, někdy jí to trvá neskutečně dlouho. Jeden
průvodčí mi říkal, že jsou dva druhy. Ty staré jsou pomalé, ale prý déle
vydrží. Nic blíže nevím, u ČD již nepracuji ;-)

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz