[Fwd: OT: [ KOMERCIA ] - vrtaky do DPS]

Středa Srpen 13 10:50:04 CEST 2008

K těm vrtákům bych si dovolil jedno upozornění. Nemá smysl si je pořizovat pokud nemáte vrtačku se strojovým uchycením DPS před zajetím vrtáku. Ty vrtáky se lámou už cvrnknutím nehtu !!!
Jinak ovšem kvalita otvoru je fantastická. Mám kopinaté vrtáky od Proxonu a ty mi měď spíše odtlačí než odvrtají. Tady ty tvrdokovové ten otvor vyříznou jak žiletkou. Ale na ruční vrtání to fakt nejde použít.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of oklovap
Sent: Tuesday, August 12, 2008 5:53 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: [Fwd: OT: [ KOMERCIA ] - vrtaky do DPS]

Nejak blbol vcera gmail, takze znova...

mp

----- Pôvodná správa -----
Predmet: 	OT: [ KOMERCIA ] - vrtaky do DPS
Dátum: 	Mon, 11 Aug 2008 23:55:58 +0200
Od: 	oklovap <oklovap@gmail.com>
Pre: 	hw-list@list.hw.cz

Vazeni priatelia,

pri zabezpecovani vrtakov pre firmu sa nam podarilo zohnat tvrdokovove vrtaky (karbidy volframu) vo vybornej kvalite a prijemnej cene.
Na zaklade toho, ze najst dodavatela nebolo az take trivialne, ako som si predstavoval, mam za to, ze sa to v nasich koncinach bude hodit viacerym a preto sme vrtaky zaradili do nasej ponuky.
Ponuka, ktora je zaroven aj takym malym prieskumom trhu je v pdf formate na stiahnutie tu (206kB) http://www.sendspace.com/file/6guixa .

Ak mate zaujem, prosim reakcie sukromne, alebo na kontakty uvedene v ponukovom letaku.
Momentalne je k odberu na sklade mnozstvo na par desiatok tychto sad.

marián pavolko

To Admin: Ak som si dovolil privela, ospravedlnujem sa a dutku prijimam.