Das keyboard

Butrus Damaskus butrus.butrus@gmail.com
Středa Srpen 13 09:41:11 CEST 2008

2008/8/13 Pavel KadeÄŤka <pavel.kadecka@gmail.com>

> vyzkouset,
> hodi
> nechtel
>
> No samozřejmě že ta klávesnice není určená na velký psaní. Totiž pokud
> někdo doopravdy často píše, tak už dávno umí po paměti nebo všema
> deseti a je mu jedno, co je na klapkách namalovanýho ;-)

Nesouhlasím, pokud píšete jen latinkou, pak je to samozřejmě jedno. Ale
jakmile přibudou exotičtější písma,
která navíc (aktivně) nepoužíváte každý den (případně pro některá písma
existuje vícero možností rozložení klávesnice a některé starší ne-unicode
programy vyžadují svoje rozložení), pak se velmi hodí vědět, kde je které
pĂ­smeno.

(Osobně jsem to zatím řešil tak, že jsem si rozložení vytiskl na papít a mám
ho na nástěnce přímo proti čumáku ;)

p.s. s tím psaním po paměti to taky není úplně pravda, zkuste psát někdy
tak, že budete mít klávesnici v naprosté tmě; i když píšu po paměti, je to
velmi nepohodlné; člověk se totiž stejně občas na klávesnici koukne a mírně
upraví polohu, když je to třeba...