Das keyboard

Butrus Damaskus butrus.butrus@gmail.com
Středa Srpen 13 09:34:13 CEST 2008

2008/8/13 Pavel NovotnĂ˝ <novotny.pp@atlas.cz>

> Nevim zda nekdo z vas mel moznost si tuto uzasnou OLED klavesnici
> vyzkouset,
> ja ano a popravde pro bezne rutini psani to moc nenĂ­, tlacitka nemaji
> ergonomicky tvar, chod klaves je takovy divny, asi dano elektronikou v
> tlačítku. Zkratka zajimavost, která vypada efektne na obrazku, mozna se
> hodi
> pro klávesnice na kterých se moc nepise, ale programovat bych na tom
> nechtel
> ani pokud bych ji dostal zadarmo.

Přesně toho jsem se obával. Si říkám, jestli by nebylo účelnější mít někde
vedle (ať už v klávesnici, nebo separátně) třeba i větší displej s
rozložením kláves... Případně na funkčníma klávesama jeden podlouhlý....

(P.S. zkoušel jsem si to nakreslit a bohatě by stačil display s rozlišením
320x240, něco jako toto:
http://www.pollin.de/shop/detail.php?pg=OA==&a=OTM1OTc4OTk=&w=OTg4OTk4&ts=20)