Das keyboard

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Srpen 13 09:22:26 CEST 2008

2008/8/13 Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw@seznam.cz>:
> To s temi patenty mi pripomnelo jak si fyzik pan Feynman nechal patentovat letadlo
> s atomovym motorem a ten patent prodal vlade USA za jeden dolar:-)

Ten motor měl fungovat na principu malých jaderných výbuchů ve válci s
pístem? ;-)

> A k tem klavesnicim - nevymyslel uz nekdo klavesnici s kontakty podobnymi tem
> co se pouzivaji na ruznych samohrajkach?
> Tam se snima nejen ktera klavesa je stisknuta ale i jak moc se do ni trisklo
> a podle toho se vyloudi zvuk (nebo pazvuk).
> U pocitacu by se to mohlo pouzivat na zjisteni jestli programator je frikulin nebo
> jestli ho neco na5ralo.

Na těch samohrajkách to má význam aby to věrně emulovalo klasickej
klavír - tam jak moc se do toho třískne, tak pak třískne palička do
struny. Na PC by to tak maximálně mohlo měnit font - větší tlak na
klapku = tučný písmo ;-)

BTW, co to je za slovo "napětralo"? ;-)

P.K.